Kompetence v kurikularnem načrtovanju splošnega izobraževanja

Kompetence v kurikularnem načrtovanju splošnega izobraževanja

Avtor: Damijan Štefanc

Avtor v monografiji obravnava problematiko, ki je tesno povezana s procesi kurikularnega načrtovanja v našem prostoru. S historično analizo uveljavljanja kompetenčnega diskurza zlasti v anglosaksonskem prostoru pokaže, da kompetenca v polje izobraževanja ni vstopila kot kognitivno-epistemološki koncept, temveč prej kot anti-teza tega koncepta s prevladujočo behavioristično konotacijo. Po mnenju avtorja je razlog za to v dejstvu, da se je kompetenca na področju izobraževanja uveljavila kot del rešitve problema zagotavljanja (ekonomske) učinkovitosti izobraževanja. Dr. Štefanc je docent za področje didaktike in kurikulranih teorij na FF UL. Znanstveno raziskovalno se ukvarja predvsem z vprašanji teoretične didaktike, problematiko ideološkega govora v interpretacijah razmerij med transmisijsko in transformacijsko naravnano šolo, sodobnim in "tradicionalnim" poukom, aktivnimi in pasivnimi didaktičnimi strategijami ter s tem povezanimi zahtevami po konstruktivističnih pristopih v kurikularnem načrtovanju in izvajanju pouka.

Leto izida: 2012

Št. strani: 230

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 978-961-237-547-8

Zbirka: Razprave FF

Redna cena: 19,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
5700

publikacij

230

avtorjev in avtoric

Dogodki

19. 10. 2020
Oddelek za slavistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Gostujoča predavanja dr. Iváneka z Ostravske univerze

03. 09. 2020
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Spletna predstavitev za tuje študente

26. 08. 2020
Oddelek za zgodovino

Javno vodstvo po razstavi En krompir, tri države

26. 08. 2020
Oddelek za arheologijo

Metalurški dan

26. 08. 2020
Oddelek za filozofijo

Konferenca, posvečena Mahatmi Gandhiju