Psihosocialni odnosi v šoli
Oddelek za pedagogiko in andragogiko, Oddelek za psihologijo
Znanstvena monografija Zgodnja pismenost otrok: razvoj, spremljanje in spodbujanje je sestavljena iz dveh delov. Prvi del obsega osem poglavij, v katerih avtorice opredelijo zgodnjo pismenost, opišejo njen razvoj ter različne dejavnike in načine spodbujanja zgodnje pismenosti otrok. V drugem delu, ki vključuje tri poglavja, pa predstavijo razvoj in uporabo pripomočka za ocenjevanje zgodnje pismenosti otrok v vrtcu, ki so ga razvile za uporabo v slovenskem prostoru. V prilogah sta priloženi obe obliki Lestvic zgodnje pismenosti, in sicer za otroke, stare od tri do štiri ter od pet do šest let, ki jih strokovne delavke lahko uporabijo v procesu ocenjevanja, spremljanja in spodbujanja zgodnje pismenosti otrok v vrtcu, ter razlaga postavk za obe obliki lestvic.Publikacija je brezplačna. Do nje lahko prosto dostopate na portalu E-knjige Znanstvene založbe FF.
Leto izida: 2020
Tip vezave: mehka vezava
ISBN: 9789610603986
publications
authors
© Faculty of Arts, University of Ljubljana | All rights reserved.
Accessibility Cookies Privacy Policy
Design and development: ENKI
The Faculty of Arts website uses cookies. Essential cookies for proper functioning of the website will be stored by clicking on "Accept only essential". If you also allow the installation of third-party cookies, click on "Accept all".
You can find more information about cookies on the Cookies policy webpage, where you can also manage your preferences.