O učitelju in njegovih vlogah
Oddelek za pedagogiko in andragogiko
Knjiga odstira vprašanja o tem, kako se oblikujeta evropski izobraževalni prostor in evropska izobraževalna politika, kateri mehanizmi in instrumenti ju vzpostavljajo ter kakšni koncepti in paradigme prevladujejo v evropskem izobraževalnem prostoru, pri čemer se osredotoča na področje izobraževanja odraslih. Proučevani aplikativni diskurzi evropske izobraževalne politike so ovrednoteni z vidika širših teoretskih konceptov v izobraževanju odraslih, v ospredju pa so predvsem koncepti znanja, vseživljenjskega izobraževanja in vseživljenjskega učenja, emancipacije in opolnomočenja ter priznavanja neformalno in priložnostno pridobljenega znanja. Knjiga pokaže, kako se je v okviru evropeizacije izobraževanja oblikovala evropska politika izobraževanja odraslih, ki daje prednost učinkoviti, uporabni in izmerljivi vrednosti znanja; znanje je opredeljeno s svojo uporabno vrednostjo, postaja blago za izmenjavo in ni vrednota na sebi. Glavna nevarnost takega razumevanja znanja je seveda v njegovi redukciji na en sam kriterij finančne in tehnološke učinkovitosti, ki spodbuja instrumentalno vrednost znanja in krepi pragmatično-ekonomistično paradigmo izobraževanja odraslih.
Leto izida: 2019
Št. strani: 338
Tip vezave: Mehka vezava
ISBN: 9789610601432
Zbirka: Nagrajene doktorske disertacije FF UL
publications
authors
© Faculty of Arts, University of Ljubljana | All rights reserved.
Accessibility Cookies Privacy Policy
Design and development: ENKI
The Faculty of Arts website uses cookies. Essential cookies for proper functioning of the website will be stored by clicking on "Accept only essential". If you also allow the installation of third-party cookies, click on "Accept all".
You can find more information about cookies on the Cookies policy webpage, where you can also manage your preferences.