Zbirka vaj iz pedagoške statistike
Oddelek za pedagogiko in andragogiko
Staranje v 21. stoletju je »novo staranje«, ki ga ustvarja generacija » baby boom« in se kaže kot izreden dosežek sodobne civilizacije. Prvi visokošolski učbenik za geragogiko je nastal s sodelovanjem raziskovalcev, strokovnjakov v praksi in študentov. V skupini za pripravo učbenika so svoje znanje in zamisli ter vizije združili avtorji in avtorice z univerz v Ljubljani, Mariboru in Kopru ter s Slovenske univerze za tretje življenjsko obdobje. Tem so se pridružili študenti, ki so za učbenik pripravili besedila, nastala z raziskovanjem v študentskih inovativnih projektih (ŠIK). Zanimivi so opisi razvojnih praks, ki animirajo mnoge starejše v lokalnem okolju, da se vključijo v programe izobraževanja, in sporočajo o tem, da so starejši vedoželjni. V prvem delu so opisani temeljni pojmi in dejavniki, ki vplivajo na razvoj izobraževanja starejših. V drugem delu so izbrane teme, povezane tako z izobraževanjem starejših kot z ozaveščanjem javnosti o staranju in starizmu.
Leto izida: 2022
Št. strani: 274
Tip vezave: Mehka vezava
ISBN: 9789617128918
Zbirka: Učbeniki FF
publikacij
avtorjev in avtoric
© Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani, Vse pravice pridržane.
Dostopnost Piškotki Oblikovanje in razvoj: ENKI