Zbirka vaj iz pedagoške statistike
Oddelek za pedagogiko in andragogiko
Avtorica v monografiji naslavlja problematiko vloge učitelja in odpira vprašanje, kaj od učitelja kot nosilca vzgojno-izobraževalne dejavnosti pričakujemo ter tudi kakšne zahteve nanj naslavljamo. Temeljni prispevek je vsekakor poglobljen pogled na vlogo učitelja, ki se ga avtorica loteva z različnih zornih kotov. Sprva skozi opravljeno zgodovinsko analizo, pozneje pa tudi s pogledom skozi različne sodobne pedagoške, didaktične in pedagoško psihološke diskurze. Posebno mesto nameni tudi obravnavi pojmovanj vlog učitelja, kot so jih in jih tudi danes proučujejo avtorji v slovenskem prostoru. Ugotavlja, da gredo sodobnejši pogledi na vlogo učitelja v smer, ko težko govorimo o neki univerzalni vlogi učitelja, ki bi jo brez prilagoditev lahko uporabljali znotraj različnih kulturnih, geografskih in družbenih okolij, in izpostavlja nujnost upoštevanja številnih dejavnikov, ki pomembno določajo vlogo učitelja v nekem prostoru. Gre za tezo, ki je pravzaprav precej aktualna in bi jo morali imeti v mislih tudi pri razumevanju vloge učitelja, ko pride do sprememb v načinu izobraževanja, čemur smo bili priča v obdobju, ki smo ga (pre)živeli zaradi pandemije covid-19.
Leto izida: 2022
Tip vezave: Mehka vezava
ISBN: 9789612970291
Zbirka: Razprave FF
publications
authors
© Faculty of Arts, University of Ljubljana | All rights reserved.
Accessibility Cookies Privacy Policy
Design and development: ENKI