Pri založbi Springer izšla osma knjiga prof. dr. Mojce Ramšak

Pri založbi Springer je izšla osma znanstvena monografija prof. dr. Mojce Ramšak z naslovom Social Impact of Wine Marketing.

Kdaj in kako se je alkoholna industrija tako neopazno zajedla v naša življenja, da se nam zdi samoumevno, da tudi sami nevede oglašujemo alkohol na spletnih omrežjih in se razkazujemo v njegovem zavetju ter da alkohol vse bolj kupujemo digitalno in v novih kombinacijah embalaže ter sestavin? Knjiga o družbenih vplivih trženja vina prof. dr. Mojce Ramšak nam plast za plastjo razkriva najočitnejše, a vendar spregledane trike alkoholne industrije. Poleg tega pa opozarja na nemoč preventivno-kurativnih ukrepov ter zakonodaje, ki ne dohajajo uporabe in zlorabe tehnologije alkoholne industrije. Ta tehnologijo uporablja tako spretno, tarčno in premišljeno, da iz nas prej kot slej uspe narediti dosmrtne pivce.

Knjiga je na voljo tu.

 

Zadnje novice
01. 12. 2022

Doc. dr. Luka Repanšek prejel svečano listino za mlade visokošolske učiteljice in učitelje ter visokošolske sodelavke in sodelavce Univerze v Ljubljani

Doc. dr. Luka Repanšek s prejeto listino
01. 12. 2022

Študentska projekta za trajnostni razvoj

Skupina študentk projekta Zeliščarske zgodbe Gornjega Grada z mentorico Majo Žerovnik (Foto: Eva Glavan)
30. 11. 2022

FF govorí v letu jezikov: Jezik in resničnost skozi prizmo kulturnih pogojenosti: Razmerje med koncepti in objekti pri Adornu in Gongsun Longu