Poti in stranpoti poučevanja tujih jezikov v Sloveniji

Poti in stranpoti poučevanja tujih jezikov v Sloveniji

Urednik:
Tatjana Balažic Bulc, Jana Kenda, Meta Lah, Vesna Požgaj Hadži

Poučevanje tujih jezikov ima v Sloveniji dolgo tradicijo, in vsak jezik, ki je del te tradicije, pripoveduje svojo zgodbo. Monografija, ki jo imate v rokah, povezuje zgodbe posameznih jezikov v zgodbo z zgovornim naslovom Poti in stranpoti poučevanja tujih jezikov v Sloveniji, ki ga je navdihnil prispevek o nemščini. Ko govorimo o tujejezikovnem poučevanju, ne moremo prezreti pomembne vloge – čeprav to ni vedno najbolj očitno – Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, ki omogoča študij ali učenje več kot 30 različnih jezikov in hkrati izobražuje bodoče učitelje jezikov. Tu poteka tudi bogato znanstveno-raziskovalno delo na področju različnih filologij in visokošolske kot tudi osnovno- in srednješolske didaktike poučevanja tujih jezikov. Z vsemi temi dejavnostmi je Filozofska fakulteta danes v slovenskem prostoru na področju poučevanja jezikov edinstvena.

Leto izida: 2019

Št. strani: 323

Tip vezave: mehka vezava

ISBN: 978-961-06-0278-1

Redna cena: 24,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
5700

publikacij

230

avtorjev in avtoric

Dogodki

19. 10. 2020
Oddelek za slavistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Gostujoča predavanja dr. Iváneka z Ostravske univerze

03. 09. 2020
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Spletna predstavitev za tuje študente

26. 08. 2020
Oddelek za zgodovino

Javno vodstvo po razstavi En krompir, tri države

26. 08. 2020
Oddelek za arheologijo

Metalurški dan

26. 08. 2020
Oddelek za filozofijo

Konferenca, posvečena Mahatmi Gandhiju