Uvod v razvojnopsihološko diagnostiko

Uvod v razvojnopsihološko diagnostiko

Avtor: Maja Zupančič, Matija Svetina

Monografija obravnava problematiko razvojnopsihološkega ocenjevanja in diagnosticiranja, od teoretskih temeljev, izbora, priprave in izvedbe, do interpretacije rezultatov. Avtorja v delu najprej opredelita področje razvojnopsihološke diagnostike, podata pregled in razvrstitev metod ter praktičnih in etičnih problemov diagnosticiranja, nato pa predstavita aktualne razvojne preizkuse, vključno s teoretskimi temelji, merskimi značilnostmi ter prednostmi in pomanjkljivostmi njihove rabe. Predstavljeni preizkusi so izbrani premišljeno, od presejalnih in projekcijskih postopkov do vprašalnikov osebnosti in testov inteligentnosti. Knjiga je namenjena psihologom na področju raziskovanja in v praksi, zlasti v izobraževanju, zdravstvenih in svetovalnih ustanovah, strokovnjakom na inter¬disciplinarnih področjih, tistim, ki pri svojem strokovnem delu sodelujejo s psihologi pri obravnavi različno starih posameznikov, pa tudi kot del nepogrešljivega gradiva pri študiju psihologije.

Leto izida: 2022

Št. strani: 268

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789617128857

Zbirka: Razprave FF

Redna cena: 22,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

05. 12. 2024
Oddelek za azijske študije, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Zgodba o preživetju atomske bombe: Dediščina uničenja in spomina

05. 12. 2024
Oddelek za anglistiko in amerikanistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Srednjeangleška večjezičnost z vidika sociolingvistike

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Spremljevalni program znanstvene konference Dediščine antihumanizma

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Konferenca Dediščine antihumanizma

03. 12. 2024
Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Slovenščina v šoli: izzivi in priložnosti slovenščine kot materinščine na primarni in sekundarni stopnji vzgoje in izobraževanja