
Kontakt
+386 1 2411 146
tadej.kosmerl@ff.uni-lj.si
Govorilne ure
četrtek 18.00 do 19.00 ob predhodni najavi
Kabinet
419
asist. Tadej Košmerl
Tadej Košmerl je doktorski študent in asistent za andragogiko na Oddelku za pedagogiko in andragogiko Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, na katerem koordinira andragoško prakso in izvaja vaje pri predmetih Načrtovanje izobraževalnih programov za odrasle in Izobraževanje starejših. Raziskovalno se ukvarja z izobraževanjem odraslih za trajnostni razvoj, mednarodno politiko izobraževanja odraslih in transformativnim učenjem odraslih.
Košmerl, T. (2021a). Kombinirani raziskovalni pristopi kot način združevanja kvalitativnih in kvantitativnih metod. Sodobna pedagogika, 72(1), 88–107.
Košmerl, T. (2021b). Od kolonialnega učenja do izobraževanja za trajnostni razvoj: Pregled izbranih konceptov izobraževanja o globalni soodvisnosti. Andragoška spoznanja, 27(1), 101–120. https://doi.org/10.4312/as/9834
Košmerl, T., Gontarska, M., Kim, Y. in Guimarães, P. (2020). Helping to postpone the last whimper: Adult learning and education for sustainable development in the National Energy and Climate Plans of Poland, Portugal and Slovenia. Andragoške studije, 1, 53–76. https://doi.org/10.5937/AndStud2001053K
Košmerl, T. in Mikulec, B. (2019). Primerjava izobraževanja odraslih v Sloveniji in Nemčiji: Ljudske univerze in Volkshochschulen. V E. Mermolja, A. Benko, A. Grželj in N. Ličen (ur.), Soustvarjamo družbo znanja: Zbornik ob 60-letnici Zveze ljudskih univerz Slovenije (str. 24–33). Ljubljana: Zveza ljudskih univerz Slovenije.
Košmerl, T. in Mikulec, B. (2021). ‘You have to run it like a company’: The marketisation of adult learning and education in Germany and Slovenia. European Journal for Research on the Education and Learning of Adults, 12(1), 47–63. https://doi.org/10.3384/rela.2000-7426.ojs3466
Košmerl, T. in Mikulec, B. (2022a). Ekopedagogika: Izobraževalni koncept in družbeno gibanje za trajnost planeta. V: L. Škof in I. Navernik (ur.), Eko, zeleno, modro, trajnostno v humanistiki (str. 209–220). Ljubljana in Koper: AMEU – Institutum studiorum humanitatis; Gibanje TRS; ZRS Koper.
Košmerl, T. in Mikulec, B. (2022b). Izobraževanje odraslih za trajnostni razvoj v luči teorij transformativnega učenja. Sodobna pedagogika, 73(2), 11–25.
Košmerl, T., Miroshnikov, M., Aderibigbe, A. S. in Guimarães, P. (2022). UNESCO’s global reports on adult learning and education: Conceptual elements and political priorities in Nigeria, Russia, and Slovenia. Sisyphus, 10(3), 186–205. https://doi.org/10.25749/sis.25583
Mikulec, B., Kump, S. in Košmerl, T. (ur.). (2021). Premisleki o izobraževanju in učenju odraslih: Andragoška dediščina Sabine Jelenc Krašovec. Znanstvena založba Filozofske fakultete v Ljubljani. https://doi.org/10.4312/9789610605461
Rathmann, M., Guimarães, P. in Košmerl, T. (2023). Digital transformation and adult learning and education policies: The cases of Germany and Portugal. V: L. Breitschwerdt, J. Schwarz, & S. Schmidt-Lauff (Eds.), Comparative Research in Adult Education: Global Perspectives on Participation, Sustainability and Digitalisation (str. 109–124). Bielefeld: wbv Publikation.
Singh, S., Ehlers, S. in Košmerl, T. (2023). Transitions in the policies for the education of adults: Comparing the funding regimes in Denmark and Slovenia. V: L. Formenti, A. Galimberti in G. Del Negro (ur.), New Seeds for a World to Come: Policies, Practices and Lives in Adult Education and Learning: 10th ESREA Triennial Conference (str. 265–270). Milan: Ledizioni. https://doi.org/10.5281/zenodo.8017866